dimarts, 26 de març del 2019

Food Project.


Els alumnes de segon hem treballat, durant 10 sessions, el projecte del menjar. El projecte ha consistit en 3 activitats:

L’activitat 1 consistia en acompanyar als familiars al súper per familiaritzar-se i observar els tipus de menjar que hi ha, quin preu té i les seccions “ecològiques”, “bio” o de productes més aviat processats. Vam fer una llista de productes en anglès a classe i vam anar al supermercat a apuntar el seu preu real, amb un màxim de 100€ per gastar-se (no hi havia concretat el número de productes, però sí de diners). D’aquesta manera hem pogut enllaçar el treball que fan amb les matemàtiques i l’estimació del que els hi costarien els productes. L’objectiu era comprar menjar per passar una setmana.

L’activitat 2 vam crear i dissenyar un anunci publicitari en un DIN A 3. Aquest apartat cada un dels alumnes disposaven d’un foli gros, rotuladors, llapis, estisores, gomets senzills, regles, goma, cola i ceres. Si es volia, podien portar de casa alguna cosa extra com ara: enganxines, purpurina o així.

Durant el teatre es va portar a terme una coavaluació de totes les obres que es presentaven a classe. També es va portar un Journalist Game a casa durant un cap de setmana per preguntar a casa DO YOU LIKE…?

Per últim, l’activitat 3 consistia en aprendre el guió d’un teatre (situacions qüotidianes), on van aprendre diferents diàlegs de la vida real en una botiga i en un restaurant. Els assajos es van fer a l’escola durant les sessions d’anglès.

Beth i Carla


Cap comentari :

Publica un comentari a l'entrada